Web,Branding,Design,Photo,Logo
KlinkQ
KlinkQ is opgericht door 4 mannen die enige tijd geleden tegelijk begonnen aan de verbouwing van hun huis. Alle 4 houden ze van een industriële en robuuste uitstraling. En hoe creëer je dit gevoel beter dan met een stalen deur en een cinewall? KlinkQ produceert stalen deuren, staal look houten deuren en maakt prachtige cinewalls op maat. Arkemedia heeft het gehele concept mogen uitwerken van logo tot aan huisstijl en website.
Web,Branding,Design,Photo,Logo
Adtcollections
ADT Collection is een groothandel in woonaccessoires en decoratie waar je meer dan 1.000 artikelen kunt vinden die passen bij elk interieur. Van kunstbloemen vazen, potten, spiegels, posters of schilderijen tot aan tafels en stoelen, ADT Collection heeft het allemaal.
The Focus Group
The Focus Group is een callcenter gespecialiseerd in direct sales en telemarketing. De organisatie positioneert zich als een sterk en ervaren bedrijf met een "get-it-done" mentaliteit, dus hebben we gekozen voor lettertypen met een sterk karakter, donkere kleuren en strakke lijnen in het design.
Tariefcoach
Tariefcoach is een zakelijk collectief voor de inkoop van energie. Het bedrijf stapt als collectief naar energieleveranciers om gunstige tarieven af te dingen.
Brokersplace
Brokersplace is een marktplaats en veilingsplatform voor B2B aanbiedingen. Het bedrijf werkt samen met WeMarket voor het faciliteren van de veilingen. Er zit een advertentiesysteem ingebouwd voor betaalde "spotlight" veilingen welke kunnen worden uitgelicht.
Direct Minds
Direct Minds is een callcenter gespecialiseerd in direct sales en telemarketing. De organisatie positioneert zich als een jong en energiek bedrijf met een go-getter mentaliteit, dus hebben we gekozen voor lettertypen met een sterk karakter, felle kleuren en strakke lijnen in het design.
Paper Chaser
Paper Chaser is een sales en marketing organisatie uit Rotterdam welke op zoek waren naar een website om in te zetten bij personeelswerving. Een "wolf of wallstreet-" esque uitstraling met een gezonde dosis commerciele zelfvertrouwen was de insteek van het project.